czwartek, 15 czerwca 2017

Wakacyjne wyczytywanie - stosik

Hej, hej, Kochani!
W tym poście chciałabym pokazać Wam, co będę czytała podczas tegorocznej edycji Wakacyjnego Wyczytywania! Postanowiłam zaszaleć i wybrać sobie aż 24 książki. Jesteście ciekawi, jakie to pozycje?

Jako, że w tym roku postanowiłyśmy wyczytać także ebooki, ułożyłam dwa równe stosy - jeden z książek papierowych, drugi z elektorniczych. Oto i one <po kilknięciu na link zostaniecie odesłani na odpowiednią stronę na LC>.




Z tego stosiku najbardziej cieszę się chyba z tego, że w końcu sfinalizuję swoją znajomość z Akademią wampirów. Uwielbiam tę serię, a tak bardzo mi nie idzie, to straszne! Mam nadzieję, że pióro pana Twardocha również przypadnie mi do gustu, bowiem aż 25% ebookowego stosiku to jego dzieła!

A oto fizyczny stos z książek papierowych:



Z tych wszystkich książek chyba najbardziej cieszy mnie perspektywa uporania się z trzema wielkimi cegłami, które od dawna zalegają na mojej półce :P  Nareszcie poznam dalsze losy Chyłki! Jupi! Dwie powieści o molestowaniu seksualnym też zapowiadają sie ciekawie.


Zachęcam Was do udziału w akcji i do wstawiania na Wasze blogi również swoich stosów. Nie jest to obligatoryjne, jednak będzie nam bardzo, bardzo miło!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz