środa, 7 czerwca 2017

Podsumowanie maja

Hej, hej, Kochani!
Chyba pierwszy raz zdarzyło mi się aż takie opóźnienie... Głupio mi, że podsumowanie miesiąca pojawia się dopiero po nieomal tygodniu od ustalonego terminu, jednak 1 czerwca nie miałam dostępu do interentu, a na później miałam już zaplanowane posty. Mam nadzieję, że mi wybaczycie! Końca dobiegł jeden z moich ulubionych miesięcy, maj. W końcu pojawiła się wiosna, a ja zrzuciłam jesienno-wczesnowiosenny ciepły płaszcz! Hurra! Miałam też dość dużo wolnego (ach, te matury), bawiłam się na kilku osiemnastakch, a ukoronowaniem tego cudonwego miesiąca, a także pierwszym porywem wakacji była tygodniowa wycieczka do Niemiec! Pojechałam do Warszawy - sama nie wierzę, że moi rodzice się zgodzili... Spotkałam kilku autorów, a przede wszystkim spotkałam się z moją ukochaną Darią! Książkowo było nieco gorzej, ale to sami zobaczycie:


W maju udało mi się przeczytać aż 11 książek. Niestety, w większości były to pozycje złe, które bardzo mnie rozczarowały. A oto i one:


1) Magdalena Witkiewicz - "Opowieść niewiernej"
Wydawnictwo: Świat książki
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 220
Ile zajęła mi lektura?: 1 dzień

Ocena: 5/10 (przeciętna)





2) Corrine Hoffman - "Biała Masajka"
Tłumaczenie: Dariusz Muszer
Rok wydania: 2007
Liczba stron: 300
Ile zajęła mi lektura?: 4 dni
Ocena: 3/10 (słaba)




3) Adam Mickiewicz - "Księgi narodu i pielgrzymstwa polskiego"
Wydawnictwo: Ossolineum
Rok wydania: 1924
Liczba stron: 139
Ile zajęła mi lektura?: 1 dzień
Ocena:  6/10 (dobra)






4) Marek Harny - "Lekcja miłości"
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Rok wydania: 2003
Liczba stron: 381
Ile zajęła mi lektura?: 7 dni
Ocena: 6/10 (dobra)




5) Nina Reichter - "Ostatnia spowiedź. Tom II"
Wydawnictwo: Novae Res
Rok wydania: 2013
Liczba stron: 354
Ile zajęła mi lektura?: 2 dni
Ocena: 6/10 (dobra)




6) Tess Gerritsen - "Ciało"
Tłumaczenie: Elżbieta Piotrowska
Wydawnictwo: Albatros
Rok wydania: 2011
Liczba stron: 319
Ile zajęła mi lektura?: 5 dni
Ocena: 4/10 (może być)



7) James Frey i Nils Johnson-Shelton - "Endgame. Wezwanie"
Tłumaczenie: Bartosz Czartoryski
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 500
Ile zajęła mi lektura?: 3 dni
Ocena: 7/10 (bardzo dobra)



8) Colin O'Brien - "Giro d'Italia. Historia najpiękniejszego kolarskiego wyścigu świata"
Tłumaczenie: Bartosz Sałbut
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 295
Ile zajęła mi lektura?: 2 dni
Ocena:  6/10 (dobra)



9) Wanda Majer-Pietraszak - "Srebrny widelec"
Wydawnictwo: Muza
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 317
Ile zajęła mi lektura?: 5 dni
Ocena: 7/10 (bardzo dobra)




10) Nina Reichter - "Ostatnia spowiedź. Tom III"
Wydawnictwo: Novae Res
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 376
Ile zajęła mi lektura?: 4 dni
Ocena: 6/10 (dobra)




11) Cecelia Ahern - "Lirogon"
Tłumaczenie: Anna Dorota Kamińska
Wydawnictwo: Akurat
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 445
Ocena: 7/10 (bardzo dobra)




Jak więc widzicie, w tym miesiącu dominowały książki dość przeciętne - niestety! Za to cieszę się, że przeczytałam tyle książek polskich autorów! Jeśli chodzi o statystyki, to przeczytałam 3646 stron, czyli średnio 118 stron dziennie.Najlepszą książką w tym miesiącu było "Endgame", zaś najgorszą - "Biała Masajka".

Oto, jak poradziłamsobie z wyzwaniami:

  • Wyzwanie wiedźmy - 2 (łącznie 7/12)
  • Biblioteczne - 3 (łącznie 22)
  • Z półki - 3 (łącznie 13)
  • Wypożyczone - 2  (łącznie 24)
  • Wyzwanie Kitty - 2 (łącznie 29/50)
  • Gra w kolory - 1  (łącznie 6)
  • Grunt to okładka - 1 (łącznie 8)
  • Obyczajowe - 6 (łącznie 25)
Przede mną czerwiec, ktory upłynie pod znakiem book tourów i recenzenckich - ach, czemu one wszystkie przyszły w jednym czasie! Ale jeszcze tylko kilka dni szkoły i jadę do Wielkiej Brytanii! A potem już wakacje! 

Na koniec wklejam Wam kilka zdjęć z Niemiec:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz