czwartek, 7 września 2017

WAKACYJNE WYCZYTYWANIE - podsumowanie wyzwania

Hej, hej, Kochani!
To już defnitywnie koniec wakacyjnego wypoczynku (no, chyba, że dla studentów - nie macie pojęcia, jak Wam zazdroszczę!). Z tego powodu nadszedł czas, by podsumować wyzwanie do którego zaprosiłam Was razem z Kitty Aillą. W drugiej edycji Wakacyjnego Wyczytywania wzięło udział 6 blogerek. Razem dzielnie przez dwa miesiące czytałyśmy zarówno książki papierowe, pomieszkujące na naszych półkach, jak i przechowywanie w milionach folderów ebooki. Zapraszam do obejrzenia, jak świetnie nam poszło!


Ja, Ola K. zgłosiłam do udziału w akcji aż 24 książki - po równo 12 papierowych i 12 ebooków.
Oto moje stosy:


Tak naprawdę wyczytywać je zaczęłam dopiero w drugiej połowie lipca, bo na wakacje do Włoch nie wzięłam żadnej - ciężko czasem porozumieć się z mamą xd. Dodatkowo, często przybywało mi dużo recenzenckich. Zaczęłam też czytać "Gambita hetmańskiego" doszłam do ponad 2/3, jednak książka ta jest tak beznadziejna, że nie miałam zamiaru poświęcać jej ani chwili więcej! Ostatecznie przeczytałam 11/24 książki (46% mojego stosu). A oto linki do moich recenzji:


Druga współorganizatorka, Kitty Ailla zaplanowała przeczytanie dwudzestu książek. Oto jej ebookowy stosik:

Ostatecznie Darii udało się przeczytać 6/20 książek (30% stosu). Oto linki do jej recenzji:


Kolejną uczestniczką naszego wzywania jest Westolia. Tak jak Kitty zaplanowała ona przeczytanie 20 książek. Oto jej stosiki:




Westolia ukończyła wyzwanie z wynikiem 6/20 przeczytanych książek (30% jej stosiku). Oto linki do jej recenzji:


Kolejną uczestniczką akcji była Aoi Akuma. Do wyzwania zgłosiła ona również 20 książek. Oto i jej stosik:


Ostatecznie Aoi udało się przeczytać 3/20 książek (15% jej stosiku). Oto linki do jej recenzji:

Ken Liu - "Królowie Dary"

Kolejna uczestniczka, Samara Adriana zaplanowała przeczytanie siedemnastu książek. Oto jej stos:


Ostatencznie udało się jej przeczytać 8/17 książek, czyli 47% jej stosu. Oto linki do jej recenzji:

Brittainy C. Cherry - "Kochając pana Danielsa"
Tess Gerritsen - "Sobowtór"
Simon Beckett - "Rany kamieni"
Tahereh Mafi - "Dotyk Julii"
Jo Nesbo - "Krew na śniegu"
Agatha Christie - "Morderstwo odbędzie się"
Agatha Christie - "Śmiertelna klątwa"

Z przyjemnością pragnę więc ogłosić, że drugą edycję naszego wyzwania wygrała Samara Adrianna! Gratuluję Kochana! Również Wam wszystkim gratuluję udziału w wyzwaniu i mam nadzieję, że był on dla Was równie wspaniałą zabawą, jak dla mnie i dla Darii! Do zobaczenia za rok!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz