poniedziałek, 27 marca 2017

Książkowa Randka Book Tag

Hej, hej, Kochani!
Jakoś ostatnio nie mam w ogóle ochoty na czytanie... Nawet mojego ukochanego Mroza, którego czytam już od pięciu dni, co jak na mnie jest absolutnym rekordem. Obawiam się, że w najbliższym czasie moje czytelnicze życie będzie polegało głównie na lekturach. Choć jest to smutne, z drugiej strony to okazja, by w końcu ponadrabiać wszystkie nominacje :) Jako pierwsze, zapraszam Was na tag walentynkowy (mamy 27. marca, tak, wiem), do którego nominowała mnie moja cudowna Kitty Ailla! Banner również pochodzi z jej bloga.



O co chodzi w tagu? Muszę zaplanować swoją wymarzoną randkę, a z pomocą przyjdą mi oczywiście książki, które mam na swoich półkach. Muszę ułożyć je alfabetycznie, a potem losować z nich kolejne kategorie. 


Oto moja lista książek:
1) Penelope Douglas - "Dręczyciel"
2) Jakub Małecki - "Dygot"
3) Amy Harmon - "Making faces"
4)Tarryn Fischer - "Margo"
5) Colleen Hoover - "November 9"
6) Jandy Nelson - "Oddam Ci słońce"
7) Remigiusz Mróz - "Parabellum. Prędkość ucieczki"
8) Remigiusz Mróz - "Rewizja"
9) Katarzyna Berenika Miszczuk - "Szeptucha"
10) Collen Hoover - "Ugly love"
11) Jessica Khoury - "Zakazane życzenie"
12) Carina Bartsch - "Zima koloru turkusu"

Czas zaczynać zabawę!

Zaproszenie na randkę - czyli bohater/bohaterka, z którym wybierzesz się na randkę*
Niestety towarzysza na randkę będę wybierać z jednej z gorszych książek, jakie przeczytałam w tym roku... Wylosowałam Jareda... Z dwojga złego lepiej to niż Tate, której nie znosiłam, jednak Jared to taki bad boy, a tego typu chłopców nie znoszę. I nieco przeraża mnie, jak szybko ląduje w łóżku z dziewczynkami, ale cóż, może uda mi się sprawić, że będzie trzymał łapy przy sobie!
*Nie oszukiwać, jeśli wylosuje się dziewczyna to cóż, idziecie na randkę z dziewczyną, a jeśli chłopak - to z chłopakiem :D

Trzy godziny przed lustrem - twój strój na randkę (jeśli idziesz w samych stringach - gratuluję odwagi :D)
Akurat trafił mi się do tej kategorii "Dygot", czyli ksiązka, w której raczej ciężko będzie mi znaleźć ubranie.. No, ale zobaczymy! W jednym zdaniu trafiłam na koszulkę, ulubione spodnie oraz sportowe buty. Nie jest to co prawda mój wymarzony strój, ale i chłopaka chcę szybko spławić, więc nie ma problemu!

Pierwsze koty za płoty - podarunek od partnera/partnerki (bo kwiatki i bombonierki to przeżytek)
Prezent będzie pochodził z książki "Margo"... Będzie ciekawie!Otóż, od Jareda dostanę... ŚMIERDZĄCE GACIE! Nie no romantyk, nie powiem.

Książę/księżniczka z bajki - cecha partnera/partnerki, w której od razu się zakochasz
Zakocham się w tym, że Jared jest nieustarszony. Myślę, że to cecha, którą bardzo lubię u mężczyzn.... Więc jest to dość prawdopodobne!

Twój Disneyland - upragnione miejsce, do którego się wybierzecie (nawet, jeśli to Mordor, to jest upragniony :D)
Jared zabierze mnie... do Los Angeles! O, tak! To zdecydowanie duży plus! 

Prześladowca - bohater/bohaterka, który ma obsesję na twoim punkcie i będzie cię śledzić całą randkę
Jedyne imię na całej stronie, które się powatrza dość często, to... JEZUS. Fajnie, nie? No, ale Jezus jest Bogiem, a więc i tak cały czas ma mnie na oku :)

Co może pójść nie tak? - z wylosowanym czasownikiem ułóż 2-3 zdania historyjki o tym, co poszło nie tak (nie może to być zakończenie randki)
Losuję z książki Mroza, więc z pewnością... BĘDZIE, BĘDZIE SIĘ DZIAŁO! W czasie naszego spaceru po plaży, zauważymy niegodziwego człowieka, który będzie chciał zabić swoje dziecko. Na szczęście jego nikczemne plany szybko udaremni policja, jednakże wszyscy zostaniemy zawiezieni na komisariat w celu złożenia zeznań.

Ostatni posiłek - najlepsze danie randki (nawet, jeśli jedyne :D)
Naszym ostatnim posiłkiem, a raczej popitkiem będzie tequilla... W sumie to tequilla,jak każda wódka, nie jest jakoś bardzo zła, więc może reszta posiłków też będzie znośna.

Zazdrośnik/zazdrośnica - bohater/bohaterka, która zacznie podrywać twojego partnera/partnerkę
Jareda będzie podrywała polska szeptucha, Jaga. Myślę, że nie mam w niej zbytniej konkurencji, bowiem jest ona już po czterdziestce, o ile dobrze pamiętam :)

Waleczna kotka - opisz krótko, co zrobisz z zazdrośnikiem/zazdrośnicą, używając wylosowanego czasownika
No i do tego wylosowałam erotyk... Zobaczymy, zobaczymy! Wyjęłabym z torebki gaz pieprzowy i go rozpyliła, a następnie ucieklibyśmy z Jaredem w siną dal.

Nareszcie sami - idealne (bez względu na WSZYSTKO) miejsce na pierwszy pocałunek
Mój wymarzony, idealny pocałunek, będzie miał miejsce na korytarzu. Romantico, nie?

I że cię nie opuszczę - ostatnie słowa randki
Do szukania cytatów, "Zima koloru turkusu" jest idealna! No, ale ja mam pecha. Słowa kończące naszą randkę to: "Spóźnisz się na wykład".... Oj, chyba ktoś szuka pretekstu, by się mnie pozbyć!

Kochaj mnie, kochaj - co ty na kolejną randkę z tym partnerem/partnerką? :D
Los Angeles niby jest fajne, ale... Po pierwsze, śmierdzące gacie nie do końca są super prezentem, a już słowa pożegania. Wybacz, Jared!

Mam nadzieję, że Tag przypadł Wam do gustu! Co powiecie na taką randkę?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz