poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Majowe zaczytanie by Kaja i Ola

Hej, hej, Kochani!
Oto i niespodzianka, którą dla Was szykuję. Razem z Kają postanowiłyśmy zorganizować majowy maraton czytania. Obejmuje on długi weekend majowy, bo jak najlepiej spędzać czas wolny, jak nie z książką?
Mam nadzieję, że zechcecie dołączyć do naszej zabawy! Wszystkich chętnych do współlnego zaczytania zapraszamy tu.


Żeby nie było za prosto, na każdy dzień przygotowałyśmy inną kategorię. Oto i one, a także to, co w danym dniu ja planuję przeczytać:

30 kwietnia - książka z wiosenną okadką
Stawiam na klasykę - "Rozważna i romantyczna" będzie na pewno strzałem w dziesiatkę! A kwiatki przecież są wiosenne, prawda?


1 maja - pierwszy tom cyklu, który chciałam przeczytać
W tym przypadku postawię na coś, co czeka na mojej półce i doczekać się nie może - "Przypadki Callie i Kaydena".

2 maja - książka, która czeka na przeczytanie od zeszłej wiosny
Nawet więcej, jak od zeszłej wiosny, bo od wakacji 2014 - "Cyrk nocy" umili mi ten poniedziałek.



3 maja - książka historyczna
Trzeciego maja natomiast przeniosę się do osmańskiego haremu, czytając powieść Petera Prange'a "Ostatni harem"



Mam nadzieję zrecenzować wszystkie książki, jednak pojawienie się moich opinii będzie rozwleczone w czasie - mam nadzieję, że mi to wybaczycie. 
Zachęcam Was serdecznie do udziału w naszej zabawie!

27 komentarzy:

  1. Biorę udział! :D
    Uwielbiam maratony a majowy maraton to super pomysł ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wezmę udział w maratonie! W końcu coś na czas, w którym mam dużo wolnego (jako że maturę piszę dopiero za rok, 4-6 maja mam wolne! :D). Oj, będzie zaczytany czas, oj będzie!

    Królowa Książek zaprasza do swego królestwa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę udział! :D Tylko kiepsko z tą historyczną.... :/

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany... Bardzo chciałabym wziąć udział ale w sobotę-niedzielę mam wesele i wyjeżdżam gdzieś na drugi koniec Polski do rodziny. W sumie mogłabym zabrać książki ale nie wiem jakby to było z czytaniem i to jeszcze e dniach "weselnych". Jedna pozycja dziennie... Chyba nie dam rady.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz spróbować! Przecież nie trzeba wszystkiego!

      Usuń
  5. Oczywiście, że biorę udział :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Jane Austen i zazdroszczę Wam, że macie czas na maraton. Mnie niestety praca goni, inne obowiązki również. Ale wkrótce wakacje- wtedy i ja się wezmę za czytanie wyczynowe! Słowo honoru! Pozdrawiam i trzymam kciuki za Wasze wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie bym wzięła udział w maratonie, ale z tego, co wiem, to raczej nie uda mi się w nim brać udziału, bo szykuje się wyjazd w góry ;). Pozdrawiam i trzymam kciuki, żeby wszystkie wyzwania udało wam się zrobić. ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się!
    Chętnie wzięłabym udział, ale czy zdążę przeczytać? :)
    Plus muszę kończyć pisać pracę licencjacką akurat w tym czasie! :(
    Pozdrawiam
    http://biblioteczka-na-poddaszu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mówiłam - biorę udział ;) Jutro wstawię swoje pozycje!

    OdpowiedzUsuń
  10. To jednak duży plus edukacvji - czasu na czytanie jest stosunkowo dużo!
    W jakim wyzwaniu planuje Pani wziąć udział?

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę przeczytasz każdą z tych pozycji w danym dniu? Może i bym spróbowała, ale z moją małą pociechą wiem, że nie dam rady. Wolę w swoim tempie poczytać i mieć z tego pewną przyjemność ;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Koleżanko, przeszkodzę Ci w maratonie, zapraszając Cie na LBA Read Me More Tag. Pozwoliłam sobie Ciebie nominować na Książki lubię!.

    OdpowiedzUsuń
  13. Twórczość Jane Austen nadal przede mną, ale będę zaczynać od "Dumy i uprzedzenia". Zainteresowałaś mnie jednak pozycją "Ostatni harem", o której wcześniej nie słyszałam. Pozdrawiam i życzę efektywnego maratonu! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zaczęłam od "Dumy i uprzedzenia" - recenzję znajdziesz na blogu!
      A o "Ostatnim haremie" napiszę w przyszym tygodniu lub za dwa, zobaczymy, jak pójdzie :)

      Usuń
  14. Biorę udział i może mi się uda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł ! :)

    Zapraszam na czytelnicze podsumowanie kwietnia:
    http://kochajacaksiazki.blogspot.com/2016/04/podsumowanie-miesiaca.html

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń