wtorek, 10 kwietnia 2018

7 grzechów głównych book tag

Hej, hej, Kochani!
Dzisiaj postanowiłam przyjść do Was z tagiem. Ostatnio czytam jedynie lektury, przymierzam się co prawda, by o jednej Wam opowiedzieć, jednak jeszcze muszę sobie ją dobrze przemyśleć. Tymczasem przygotowałam lekki i przyjemny post, by przywrócić na twarzy uśmiech!



1. PYCHA - O jakiej książce mówisz najwięcej, jeśli chcesz zabrzmieć jak bardzo inteligentny czytelnik?
Ojej, trudne pytanie. Ale chyba takim klasykiem, który często wspominam, bo zrobił na mnie naprawdę ogromne wrażenie i do którego odwołuje się przy każdej wypowiedzi na polskim jest "Na zachodzie bez zmian" Ericha Marii Remarque.To ponadczasowa historia o tym, jak złą rzeczą jest wojna.

2. CHCIWOŚĆ - Najtańsza i najdroższa książka na Twojej półce.
Sądzę, że najtańszą książką są "Łzy mojej duszy" Hyon Hui Kim, które zakupiłam za 3,50 zł. Natomiast najdroższa to chyba "Czas Honoru" Jarosława Sokoła, którą kupiłam tuż po premierze, gdy byłam psychofanką serialu i wydanie 50 złotych na książkę nie wydawało mi się błędem.

3. NIECZYSTOŚĆ - Jakie cechy uważasz za najbardziej atrakcyjne u bohatera?
Przede wszystkim - ideowość. Bo bohater musi do czegoś, czegokolwiek dążyć. Po drugie - ironię i sarkazm - ale niewymuszony. Po trzecie - odwaga. I to chyba wszystko.

4. ZAZDROŚĆ - Jaką książkę chciałbyś dostać jako prezent?
Na tę chwilę są trzy takie - "Słońce i jej kwiaty" Rupi Kaur, "Arkusz poetycki" Billie Sparrow i "Z nienawiści do kobiet" Justyny Kopińskiej.  Pewnie kupię je sobie po maturze!

5. OBŻARSTWO - Jaką książkę możesz pożerać cały czas?
Akurat nie książkę, lecz twórczość autora. Chyba nikogo nie zdziwi, że postawię na powieści Remigiusza Mroza, które uzależniają i sprawiają mi niesamowitą czytelniczą frajdę!

6. GNIEW - Z jakim autorem masz relację hate/love?
Od niedawna na tę ścieżkę wkroczyła moja relacja z Colleen Hoover. Jak wcześniej uwielbiałam i wychwalałam pod niebiosa każdą jej książkę, tak od czasów "November Nine" coś się zepsuło. "Confess" tak niesamowicie mnie rozczarowało swą ckliwością i odrealnieniem.... Może wyrosłam? Nie wiem, czy chcę sięgać po kolejne jej książki...

7.  LENISTWO - Czytanie jakiej książki zaniedbałaś przez własne lenistwo?
A żeby to jednej! Ale moim największym wyrzutem sumienia są chyba "Bracia Karamazow" Fiodora Dostojewskiego. Niesamowicie mi się ta książka podoba, jednak przez trzy miesiące udało mi się przeczytać ledwie 100 stron - ale nadrobię!

Do zrobienia tagu nominuję: Kitty, Justyśkę, Magicienne, Atramentową Przystań i Weni












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz