piątek, 5 maja 2017

Zmierz się z tytułami z Olą K. - podsumowanie kwietnia

Hej, hej, Moi Drodzy!
Czas podsumować kolejny miesiąc wyzwania. Jak Wam idzie? Macie całą listę książek, czy może zaliczacie poszczególne wyrazy od przypadku do przypadku? 



 W kwietniu do wyzwania dołączyła się nowa uczestniczka - Monweg! Witamy Cię serdecznie! Mam nadzieję, że udział w zabawie sprawi Ci dużo radości i pozwoli odkryć piękne lektury. W kwietniu dostałam także mnóstwo zaległych i zagubionych linków, więc z prawdziwą przyjemnością mogę przedstawić Wam najbardziej wiarygodne wyniki:

Najwięcej linków dostałam w tym miesiąciu od

Monweg (5)

Na drugim miejscu w kwietniu jest 

Justowa (4)
2) Dziewczyna - "Ta dziewczyna" Colleen Hoover

Trzecie miejsce należy do:

Dominiki K. (3)
1) Dziewczyna - "Girl online" Zoe Sugg

Kolejne osoby niestety w tym miesiącu znalazły się poza podium. Wśród nich przoduje 

Judyta Z. (2)

Pozostali uczestnicy przeczytali po jednej książce:

Biblioteczka Suomi

Daria Skiba

Magic Wizard

Ola K.

Poligon Domowy

A oto, jak na chwilę obecną wyglądają całościowe wyniki:
1) Daria Skiba - 7 książek
2) Kitty Ailla i Poligon Domowy - 6 książek
3) Ola K. i monweg - 5 książek
4) Magic Wizard, Judyta Z. i Justowa - 4 książki
5) Biblioteczka Suomi i Dominika K. - 3 książki
6) Sylwia - 2 książki

Jak więc widzicie, idziemy łeb w łeb. Bardzo jestem ciekawa, kto w końcu wygra, bo same widzicie, różnice między nami są naprawdę niewielkie!

Pod tym postem wklejajcie mi proszę linki do kolejnych recenzji. Jeśli zaś tytuł zawiera więcej niż jedno magiczne słowo, proszę, napiszcie, za które mam Wam uznać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz