niedziela, 16 października 2016

Literacka podróż po świecie: Polska

Hej, hej, Kochani! 
Po miesięcznej nieobecności - ciężko mi było zorganizować się we wrześniu, sama też nie przeczytałam nic norweskiego, powracamy z Literacką Podróżą po świecie! Dzisiaj zajedziemy do pięknego kraju o wspaniałej historii, przepysznej kuchni i cudownych mieszkańcach. Mowa oczywiście o... POLSCE!




Oto ksiażki Polaków lub o Polsce, które chcemy Wam polecić:

1) Jakub Małecki - "Dygot"
Przegenialna powieść o polskiej prowincji. Jakub Małecki jak nikt potrafi opowiadać o ludziach żyjących obok nas. Zwyczajnośc pomieszana jest tu z realizmem magicznym, a we wszystko, jak w legendę - kto chce, niech wierzy, kto nie chce - niech pozostaje sceptykiem. poleca Ola K.






2) Jakub Ćwiek - "Kłamca"
Według mnie Ćwiek stworzył coś wspaniałego - pomieszał aniołów z mitologią nordycką , a do tego tak wykreował postać Lokiego, że nie da się go nie polubić! Dodatkowo autor wplótł także mitologię egipską i grecką! To wszystko daje wybuchową mieszankę humoru, akcji oraz genialnych przygód boga upadłego Asgardu - Lokiego, boga kłamstwa. Poleca Kitty Ailla





3) Katarzyna Berenika Miszczuk - "Ja, Diablica"
„Ja, diablica” to książka pełna humoru, ze świetnymi wątkami i dużą ilością akcji. W bohaterach i w samej historii zakochasz się od pierwszych stron. Spędzisz z nią cudowny czas i wierz mi, że będziesz chciał czytać kolejne części. Bo kto, by nie chciał więcej cudownego Beletha? poleca Agusia__






4) Magda Stachula - "Idealna"
Ta książka Cię pochłonie. Nie będziesz chciał jej odłożyć, póki jej nie skończysz. Będziesz zniecierpliwiony przewracał kartki, byle już, byle jak najszybciej poznać losy bohaterów. Będziesz się głowił, co mają ze sobą wspólnego zupełnie niepowiązane ze sobą wątki. Będziesz próbował rozwikłać zagadkę - być może Ci się uda, a być może finał Cię zaskoczy. Niezależnie od tego gwarantuję Ci - nie będziesz mógł się od niej oderwać. poleca  Malwina z Zakątek Czytelniczy




5) Agata Czykierda-Grabowska - "Jak powietrze"
Tytuł - "Jak powietrze" - wydaje mi się idealne dobrany, bo ta książka była dla mnie niczym powietrze. Czytanie jej wydawało się tak oczywiste jak zaczerpnięcie kolejnego oddechu i za nic w świecie nie chciałam przerywać. Agata Czykierda-Grabowska stworzyła powieść, która jest idealna na letnie dni, ale również na te mroźniejsze, ponieważ jej urok otuli Was jak ciepły kocyk. Historia Dominika i Oliwii może wydawać się banalna i schematyczna, lecz dla mnie jest po prostu magiczna... poleca Julia Armanowska



6) Aneta Jadowska - "Dziewczyna z krainy cudów"
Dziewczyna z Dzielnicy Cudów to pierwszy tom o Nikicie, dziewczynie, która jest tym kim jest i nie robi z tego żadnej tragedii tylko bierze za to odpowiedzialność. Narracja jest pierwszoosobowa. Jest to typowy urban fantasy, gdzie akcja dzieje się w Warsie i Sawie, na terenie dzisiejszej Warszawy...poleca Na sekretnym tropie





A oto linki do recenzji

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz