niedziela, 7 maja 2017

Książka prawdę Ci powie book tag

Hej, hej, Kochani!
Dla jednych weekend majowy już dawno przeszedł do historii, a dla innych ( w tym dla mnie) trwa jeszcze jeden dzień.A może są tu jacyś maturzyści? Jak Wam poszło? Dziś, dla rozluźnienia, proponuję Wam bardzo ciekawy i zabawny tag, który znalazłam na jednym z włoskich kanałów o książkach! Mam nadzieję, że przypadnie on Wam do gustu!

Na czym polega tag? Otóż, bierzecie jedną losową książkę (w moim przypadku będzie to "Kasacja" Mroza) i otwieracie (z zamkniętymi oczami, proszę mi nie oszukiwać) na losowej stronie, po czym palcem wskazujecie jakiekolwiek słowo/zdanie. Otwieracie piękne oczęta i przepisujecie je, a najlepiej, gdybyście jakoś je wyjaśnili. Zresztą, zobaczycie, jak ja zrobiłam i myślę, że wszystko będzie jasne.


1) Słowo, które określa Twoją osobowość.
Jest to "nie". No cóż, na pewno można powiedzieć, że NIE jestem pospolita, zwyczajna, chamska,  łatwa do zrozumienia.

2) Słowo, które określa Twoje marzenia.
"Ćpun"... Hmmm... Taaa... Z całą pewnością moim marzeniem jest to, żeby nikt z moich bliskich, ani też ja sama nigdy nie została "ćpunem".

3) Słowo, które powinieneś powiedzieć swoim wrogom.
To słowo to "wyścigi". A więc, moi kochani wrogowie, nawet nie próbujcie robić wyścigów w obrażaniu mnie, w kpieniu ze mnie i w niszczeniu mi życia, bo i tak mam na to wywalone.

4) Słowo, które opisuje Twoje życie uczuciowe
Tym słowem jest "staram się". No cóż, jakby nie było, to staram się, staram się, ale pewne rzeczy i pomysły u mojego chłopaka pozostają stałe i niezmienne :) 

5) Słowo, które opisuje coś, co nigdy Ci się nie wydarzy.
"Oskarżony". Bardzo się cieszę, że nigdy nie będę oskarżona o żadne morderstwo, kradzież ani nic, bo pobyt w więzieniu nie jest szczytem moich marzeń.

6) Zdanie, które powinnaś sobie wytatuować.
"Jeszcze tu jesteś?". Wygląda na to, że mój tatuaż będzie idealny do tego, żeby odpędzić od siebie nielubiane osoby :)

7) Zdanie, które opisuje, co powinnaś zrobić, by zapewnić sobie natychmiastowe bogactwo.
Ooo, coś praktycznego! "Mam swoje metody". No cóż, ja się cieszę książko, że je masz, ale może byś tak zdradziła?

8) Zdanie, które powinnaś wykrzyczeć, wskakując na pokład statku, na którym odpłyniesz w podróż swoich marzeń.
Erm, no cóż. Przepraszam wszystkich, którzy nie lubią wulgaryzmów, ale Mróz tak pisze, więc... "Popierdoliło was?". Wygląda na to, że chyba nie będę zadowolona z tego, że wybieram się w tę podróż...

9) Zdanie, które opisuje Twoją przyszłość.
"Musisz zmienić dzwonek". Tak, to dośc praktyczna rada, bo mój jest mocno kompormitujący, jednak jestem do tego stopnia nieogarem technicznym, że nie mam pojęcia, jak się do tego zabrać.

10) Otaguj nowych blogerów i zadedykuj im jakieś zdanie
"Mogę to zrobić w każdej chwili, ot, tak"... A skoro mogę, to Was nominuję!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz