wtorek, 19 lipca 2016

Selection Book Tag

Hej, hej, Kochani!
Dawno strasznie nie robiłam żadnego tagu, więc z radością przyjęłam nominację od Zosi Osińskiej. Dzisiaj zorganizuję Eliminacje, podobne do tych, które przeszła Ami z "Rywalek". Mam nadzieję, że pomożecie mi w tym!




Do wykonania tego tagu będę potrzebowała 9 książek. W moim wykonaniu będą to:

1) Lauren Miller - "Aplikacja"
2) Paula Bartosiak - "Say it"
3) Carina Bartsch - "Lato koloru wiśni"
4) Anthony Doerr - "Światło, którego nie widać"
5) Suzanne Collins - "Igrzyska śmierci"
6) Lucy Maud Montgomery - "Ania z Zielonego Wzgórza"
7) Patrycja Gryciuk - "450 stron"
8) Małgorzata Musierowicz - "Opium w rosole"
9) Anna Ficner-Ognowska - "Alibi na szczęście"

Ich tytuły wypisałam na karteczkach, potem będę losowała karteczki, otwierała wybraną książkę i szukała nazwy lub bohatera! Zaczynamy!

1. Miejsce, w którym odbędą się Eliminacje.
Los padł na "Igrzyska śmierci" - cóż, państwo Panem nie wydaje mi się najlepszym rozwiązaniem, ale okej. Na szczęście padło na Kapitol - jego mieszkańcy wiedzą, jak się bawić, więc szykują się nam eliminacje z prawdziwym rozmachem!

2. Król i Królowa
Tę parę będę losowała z "Alibi na szczęście" Anny Ficner Ogonowskiej. Królem zostanie Mikołaj  - to dość dobry wybór, jest on zdecydowany i zdeterminowany w dążeniu do celu. Natomiast panią jego serca zostaje... Pani Irenka! Pomińmy ponad pięćdziesięcioletnią różnicę wieku, proszę...

3. Pokojówką zostanie...
Pokojówka będzie pochodziła z książki "Say it". Może być to o tyle ciężkie, że prawie nic z niej nie pamiętam, ale... Naszym pokojówkiem zostanie Dylan. Niezbyt go widzę w tej roli, bo jednak jest dość słaby z powodu swojej choroby, ale z drugiej strony, doskonale rozumie kobiecą naturę, więc może być dla uczestniczek prawdziwym skarbem.

4. Gwardzistą będzie...
Tym razem wylosowałam karteczkę z napisem "450 stron" - jeju, jak ta książka mi się nie podobała! O bezpieczeństwo kandydatek będzie dbał nie kto inny jak Mackenzie. I ten wybór wydaje mi się nawet nie tak bardzo nietrafiony, bo chłopak wydawał się naprawdę odważny i sympatyczny.

5. Biuletyn poprowadzi...
Los padł na "Lato koloru wiśni". Proszę, proszę, proszę, niech to będzie Emely lub Elias, a najlepiej ich dwoje! Niestety, los padł na Sebastiana. Cóż, nie jest to tak dobre rozwiązanie jak brat lub przyjaciółka jego dziewczyny, ale myślę, że samą swoją urodą sprawi, że widzki zasiądą przed telewizorami.

6. Księciem szukającym swojej księżniczki zostanie...
Tak jak u Zosi, również tutaj książę będzie pochodził z "Aplikacji" (ach, muszę w końcu zrecenzować tę pozycję!). Jednak u mnie małżonki poszukiwał będzie Liam - i przyznam, że on dużo bardziej pasuje mi do tej roli, zwłaszcza po całej historii z Rory. 

7. Główną rywalką o zwycięstwo będzie....
Rywalka będzie pochodziła z książki "Ania z Zielonego Wzgórza" - oczywiście, będzie to Ania Shirley. Nie dziwię się, że książę będzie miał trudny orzech do zgryzienia, bo panna Shirley to cudowna osoba, bardzo dobra, intelignetna i uczuciowa. Może największą przeszkodą okaże się dla niej skłonność do uciekania w świat marzeń?

8. Eliminacje wygra...
Przyszła królowa Illei z pewnością będzie Polką, więcej poznanianką pochodzącą z Jeżyc - wylosowałam bowiem "Opium w rosole". Będzie to Janka Krechowicz, "Kreska". Niestety, zupełnie nie widzę ją jako żonę następcy tronu, choć mogę zrozumieć, dlaczego to wspaniała i wartościowa osoba zdobyła serce księcia.

9. Wesele nowej parze zorganizuje...
Organizator wesela przybędzie do nas wprost z powieści "Światło, którego nie widać" i będzie to sam, nie żartuję, uwaga, uwaga! Ludwik XIV! Król Słońce z całą pewnością zadba o to, by wesele zorganizowane zostało z prawdziwym przepychem!

Do zorganizowania własnych eliminacji nominuję:
Weronikę G.
Jellyfish
Patrycję "Pycię"
Życie w książkach
Kaję

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz