niedziela, 1 stycznia 2017

Zmierz się z tytułami z Olą K. - wyzwanie 2017

Hej, hej, Kochani!
Nowy Rok nadszedł! Życzę Wam, by był lepszy od poprzedniego, bo szczęścia nigdy nie za wiele. Abyście mieli siłę na realizację swoich postanowień. Aby każdy dzień przynosił Wam same piękne i przyjemne niespodzianki. Wszystkiego, o czym tylko marzycie! 

A ja dziś przychodzę do Was z wyzwaniem, w którym mam nadzieję chętnie weźmiecie udział. Będzie mi bardzo miło!


 O CO CHODZI?
Zasady wyzwania są bardzo proste. Przygotowałam listę 20 słów - najczęściej są to rzeczowniki. Waszym zadaniem jest przeczytać książkę, w której tytule znajduje się podane słowo. Oczywiście, nie musicie czytać ich po kolei, tylko tak, jak Wam pasuje.

ALE SUPER WYZWANIE, OLA! JAK MOGĘ SIĘ ZGŁOSIĆ?
Absolutnie nic prostszego! Wystarczy, że napiszecie mi w komentarzu, że chcecie wziąć udział. Potem dodajcie podlinkowany baner na swojego bloga. Utwórzcie też specjalną zakładkę (lub, jeśli macie jedną na wszystkie wyzwania, dodajcie tam listę), w której będziecie dokumentować postęp wyzwania. W jaki sposób? Otóż - do każdego słowa napiszcie tytuł przeczytanej książki i podlinkujcie swoją recenzję - może być też opinia na LC.

DOBRA, DOBRA, ALE CO JA Z TEGO BĘDĘ MIAŁ?
Przede wszystkim - satysfkację i dobrą zabawę. Ale to nie wszystko! Przecież w głębi serca - wszyscy jesteśmy materialistami. Dla osoby, która jako pierwsza ukończy wyzwanie przewiduję specjalną nagordę - wybraną książkę o wartości nieprzekraczającej 35 złotych na bonito.pl. Mam nadzieję, że będzie to dodatkowa zachęta.

OKEJ, PRZEKONAŁAŚ MNIE! ALE JAKA JEST TA LISTA?
Oto i nasza lista! Mam nadzieję, że wybrane przeze mnie słowa nie są zbyt trudne

  1. Chłopak
  2. Dziewczyna
  3. Pamiętnik
  4. Początek
  5. Miłość 
  6. Dzień
  7. Gwiazda
  8. Dom
  9. Życie
  10. Czas
  11. Dziecko
  12. Tajemnica
  13. Król/królowa
  14. Ostatni
  15. Zdrada
  16. Noc
  17. Sen
  18. Książka/księga
  19. Łzy
  20. Ja
Oczywiście, wszystkie te słowa ulegają deklinacji! 

Zapraszam do udziału w zabawie! Mam nadzieję, że moje wyzwanie Wam się spodoba i weźmiecie w nim udział!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz