niedziela, 27 sierpnia 2017

Wakacyjna przygoda book tag

Hej, hej, Kochani!
Wakacje już zbliżają się ku końcowi, przynajmniej dla tych, którzy wciąż są w szkole. Aby je dobrze zakończyć, zapraszam Was do przeczytania autorskiego tagu, do którego nominowała mnie MagicWizard. Przyznam, że tag bardzo przypadł mi do gustu, a wykonanie go było cudowną zabawą!


 Na początek musimy wybrać dziesięć książek i poukładać je alfabetycznie, kierując się nazwiskiem autora. Oto pozycje, na które się zdecydowałam:
1) Ahern Cecelia - "Lirogon"
2) Bartsch Carina - "Lato koloru wiśni"
3) Collins Suzanne - "Igrzyska śmierci. Trylogia"
4) Hinckel Florence - "U4. Yannis"
5) Khoury Jessica - "Zakazane życzenie"
6) Magoska-Suchar Monika, Sylwia Dubielecka - "Klątwa przeznaczenia"
7) Miszczuk Katarzyna Berenika - "Szeptucha"
8) Mróz Remigiusz - "Immunitet"
9) Reichter Nina - "Ostatnia spowiedź. Tom I"
10) Rebecca Serle - "Kiedyś byłeś mój"

Teraz będziemy losować słowa, bohaterów lub zdania, które pasują do danej kategorii! Zaczynamy!

1. W te wakacje zdarzy się coś naprawdę niesamowitego! A co będzie początkiem Twojej przygody? (zdanie)
"Otwiera szeroko oczy i parska śmiechem"... To zdecydowanie brzmi jak dobry początek przygody! Ja przez całe życie kroczę z uśmiechem na ustach!

2. Kto będzie Ci towarzyszył? (osoba)
Po cichu liczyłam na Elyasa, ale jak się nie ma, co się lubi... Wylosowałam Alex, najlepszą przyjaciółkę Emely. Myślę, że jako taka trzpiotka byłaby dobrą towarzyszką zabaw!

3. Gdzie się wybierzecie? (miejsce)
Cóż, szukanie miejsca na przygodę w "Igrzyskach śmierci" nie brzmi jak dobry pomysł. Trafiłam na Dystrykt Dwunasty... Zawsze mogło być gorzej! Mogłam trafić na arenę! A tak przynajmniej może uda mi się poderwać Gale'a!

4. Co się tam stanie? (zdanie)
Noc bez elektryczności.Myślę, że w warunkach Panem nie jest to jakiś ewenement, jednak niekoniecznie taka przygoda mi się uśmiecha :/

5. Nagle zza drzew wyłoni się tajemniczy człowiek. Kto to będzie? (osoba)
Zza krzaczka wyskoczy... Aladyn! Uf, nareszcie jakieś męskie ramię, na którym można się oprzeć. Mam nadzieję, że ma ze sobą lampę z dżinem, który spełni moje trzy życzenia (Elyas, zabawa w Kapitolu i elektryczność)!

6. Zdanie, które od niego usłyszycie to... (zdanie)
"Nie zrobiłaś tego, o co proszę!" No sory, Aladynie, ale nie dotarła do mnie ta prośba. Mam nadzieję, że mimo to układ z lampą aktualny?

7. Tajemnicza osoba zdecyduje się kontynuować z Wami podróż, a na początek znajomości podaruje Wam... (przedmiot)
Aladyn chyba rzeczywiście jest nieco obrażony, bo dostanę od niego... WIADRO. Aha. To już któryś tag, w którym dostaję wiadro, cóż za złośliwość!

8. Nagle zauważycie, że ktoś Was goni! Kto to będzie? (osoba)
Kordian Oryński! Okej, jemu to bym się dała złapać! Mimo to mam nadzieję, że nie zaprowadzi mnie na salę sądową, gdzie sprawę przeciwko mnie będzie prowadziła jego przyjaciółka Joanna Chyłka.

9. Co wtedy zrobicie? (zdanie)
"Daj mi pięć minut, a założę się, że zmienisz zdanie". Ojej, chyba Kordian pokaże  mi swoją gorszą stronę! A tego to nie chcę!

10. Jak zakończy się Wasza przygoda? (zdanie)
"I rzeczywiście, wiele się zmieniło". Wygląda na to, że Kordian zaprezentował się od tej gorszej strony i przestałam go lubić. Może we wiadrze, które dostałam od Aladyna, również był uwięziony dżinn (wiadro Aladyna? zawsze spoko!), który naprawił elektryczność?

Wspaniała przygoda, ale chyba nie chcę jej powtarzać! Panem, wiadro w prezence, brak prądu - to zdecydowanie nie moje klimaty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz