piątek, 21 kwietnia 2017

Majowe zaczytanie vol.2

Hej, hej, Kochani!
Pamiętacie maraton majowy, który w zeszłym roku organizowałam wraz z Kają? Jako, że świetnie się przy nim bawiłyśmy, postanowiłyśmy zorganizować go po raz drugi! Tym razem bawimy się o cały dzień dłużej, zaczynamy już 29 kwietnia! Mam nadzieję, że w tym roku również weźmiecie udział - jeśli tak, dodajcie info na swoje blogi, pokażcie swoje TBRy, a także dołączcie do naszej grupy na facebooku.


 A  oto, jakie przyszykowałyśmy dla Was kategorie:


29 kwietnia - lekka książka
Razem z Kają uznałyśmy, że najlepiej zacząć od czegoś prostego, szybkiego i przyjemnego! W moim przypadku będzie to"Kiedyś byłeś mój" autorstwa Rebecci Serle. Mam nadzieję, że nie będzie to bardzo głupia i irtyująca książka i że spędzę z nią miłe chwile.


30 kwietnia - książka o nastolatkach
Szykuje sie kolejna lekka lektura! Będzie to "Ostatnia spowiedź" Niny Reichter. Czytaliście? Jakie są Wasze wrażenia?

1 maja - książka związana z Twoim wymarzonym zawodem
I tu pojawił się pewien problem! Bo ja chcę być nauczycielką, a o takie książki bardzo, bardzo trudno. Dlatego zdecydowałam się na powieść Marka Harnego, "Lekcję miłości". Mam nadzieje, że przypadnie mi ona do gustu!


2 maja - książka biała lub czerwona
Postanowiłyśmy z Kają w taki sposób uczcić nasze święto narodowe! W moim przypadku będzie to czerwona "Biała masajka", wbrew pozorom w czerwonej okładce! Jeju, ile ta książka wyleżała się na mojej półce!


3 maja - książka polskiego autora
Tutaj nie miałam większych wątpliowści, bowiem poprosiłam moją przyjaciółkę o wylosowanie. Będę czytała "Opowieść niewiernej" Magdaleny Witkiewicz. Fajnie, że trafiła się taka cieniutka!


Tak oto prezentują się moje plany na długi weekend. Oczywiście, nie wiem, czy wszystko przeczytam, bo jednak książki nie są priorytetem, chciałabym się spotkać z moimi przyjaciółmi, pewnie polonistka zada jakąś lekturę - może podróż do Soplicowa? Cieszę się jednak, że wszystkie książki pochodzą z mojej domowej biblioteczki - serio, muszę to kiedyś wyczytać w końcu! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz