niedziela, 15 maja 2016

Niedzielna porcja dobroci #6

Hej, hej, Kochani!
Ale ten czas szybko mija... Niedługo kończy się maj, a niedawno było Boże Narodzenie. Pierwszy raz chyba rok szkolny upływa mi tak szybko i przyznam, że lekko panikuję na myśl o wakacjach. Z jednej strony cieszą mnie, bo będą Światowe Dni Młodzieży i jadę do kraju moich marzeń, ale z drugiej ciężko mi pomyśleć o dwóch miesiącach bez codziennych spotkań ze znajomymi ze szkoły. Ale nie ma się co martwić na zapas! Na razie chcę wziąć się do nauki i wyciągnąć jak najlepsze oceny z przedmiotów, które kończą mi się w tym roku.
Dobra, dobra, koniec tej prywaty :) Dziś przygotowałam dla Was kolejne 10 motywujących cytatów. Mam nadzieję, że Wam się spodobają!





1. "Nie pokonujcie oceanów dla ludzi, którzy nie przeskoczyliby dla was kałuży". Fiodor Dostojewski

2. „Myślę, że życie lubi nas od czasu do czasu wypróbowywać: czujesz, że się staczasz, coraz szybciej, a kiedy Ci się wydaje, że już dłużej tego nie wytrzymasz, nagle się poprawia.” Cecelia Ahern

3.  „Żadna prośba nie jest zbyt śmiała. Żadna potrzeba nie jest zbyt wielka. Żadna nadzieja na cud nigdy nie jest absurdalna. A życie nigdy nie jest zbyt krótkie, by nie mieć znaczenia". Regina Brett

4. „Nie powiodło Ci się? Tobie – bądź tego pewien – nie może się nie powieść! To nie było niepowodzenie – nabrałeś doświadczenia – NAPRZÓD!” św. Josemaria Escriva

5. „Nawet jeśli tysiące Twoich planów nie powiedzie się, nie zniechęcaj się. Dopóki Twoje cele będą słuszne, nie poniosłeś porażki.” Thomas Davidson

6. „Wierzę, że im bardziej się kocha, tym więcej się czyni, gdyż miłości, która nie jest niczym więcej niż uczuciem, nie mógłbym nawet nazwać miłością” św. Jan Paweł II

7.  „W przyjaciołach powinniśmy szukać tego, co w nich najlepsze, i obdarzać ich tym, co w nas najlepsze. Wtedy przyjaźń będzie największym skarbem życia” Lucy Maud Montgomery

8. „To w porządku kochać kogoś bez wzajemności, dopóki ten ktoś jest wart miłości. Dopóki na nią zasługuje.” Cassandra Clare

9. „Nauczyłam się już, że prawie każda sytuacja ma swoje dobre strony, wystarczy tylko postarać się je zobaczyć. Oczywiście trzeba w tym celu okazać zdecydowanie i silną wolę.” Lucy Maud Montgomery

10. „Najbardziej bolesne szanse, to te niewykorzystane. Szanse na wszystkie nieprzeżyte miłości, po które baliśmy się sięgnąć, gdy był na to czas.” Katarzyna Wołyniec




7 komentarzy:

  1. Ja niestety po wakacjach już nie powrócę do znajomych. Ale na wakacje się cieszę więcej czasu dla książek. Ostatni cytat cudowny <3
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Cytat z Reginy Brett powinnam sobie na czole wytatuować! Mądre słowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie cytaty potrafią czasem dodać kopa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę rewelacyjne cytaty. Masz rację, czas leci jak szalony. Dziś sobie uzmysłowiłam, że za 2 dni moja córeczka kończy 7 miesięcy. Szok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe cytaty. A Reginę Brett uwielbiam ;)
    pozdrawiam
    http://reading-mylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń