piątek, 6 listopada 2015

Liebster Blog Award

Hej, hej, Kochani!
Jak do niedawna były same recenzje, tak teraz pojawi się dużo postów okołoksiążkowych. Dziś dostałam nominację do LBA od kochanej Suomi Dziękuję <3



1. Lubisz się wyróżniać, czy wolisz wtapiać się w tło?
To zależy od sytuacji. Na przykład, na lekcjach chemii, kiedy wiem, że nic nie wiem, mogę być anonimową częścią klasy. A tak całkiem na poważnie - nie dążę na siłę do oryginalnośći, po prostu staram się być sobą - bo jestem najlepsza na świecie.
2. Sądzisz, że istnieją jakieś inne światy poza naszym?
Takie w kosmosie? Nie wykluczam takiej możliwości :) ale raczej nie jest to temat, o którym często myślę.
3. Jest coś, co w Twojej rodzinie przechodzi z pokolenia na pokolenie?
Ja, mama, babcia i chyba prababcia uwielbiamy czytać. Prababcia Zosia jako jedna z niewielu osób we wsi potrafiła czytać, chociaż nawet nie skończyła podstawówki była niezwykle mądrą osobą - może to dzięki książkom? Babcia czyta dużo książek-nie-powieści, a z mamą... Jak ona skończy książkę, to ja się do niej dobieram i vice versa!
4. Co wprawia Cię w konsternację?
Mnóstwo sytuacji! Wszelkiego rodzaju głupie wpadki, takie jak wpadnięcie na kogoś, obgadywanie go, kiedy stoi obok...
5. Jak wyobrażasz sobie zbrodnię idealną?
Nie potrafię odpowiedzieć na to pytanie...
6. Jaka jest Twoja wymarzona podróż?
Może to banalne, ale chciałabym zwiedzić Włochy. Całe. Sama. Miasteczka i większe miasta. I spotkać przystojnego Włocha i kupić z nim mały domek w Toskanii,
7. Jaka książka doprowadziła Cię ostatnio do płaczu ze śmiechu?
Ostatnio czytam same poważne książki, więc nie pamiętam. Ale parę lat temu zwijałam się ze śmiechu przy "Bezsenniku, czyli o czym dziewczyny rozmawiają nocą".
8. Książka dobra, w której jeden element zaważył na Twojej niskiej ocenie?
Nie wiem, czy dziś uznałabym ją za dobrą, ale wtedy podobała mi się bardzo "Lo-teria" Małgorzaty Karoliny Piekarskiej. Jedyne, co mnie irytowało to powtarzany schemat prowadzenia fabuły.
9. Twoje książki mieszczą się jeszcze na półce/regale?

Oczywiście, że nie. Zamieszkały na parapecie.
10. Jaki Twoim zdaniem jest najgorszy rozlazły bohater?

Miss Bella Swan. Jak ja się nią mogłam kiedyś zachwycać!?
11. Co sądzisz o historiach pobocznych do książek, prequelach i sequelach?
Zazwyczaj nie utrzymują pozimou wyznaczone przez oryginalne dzieło, jednak czasem dobrze jest poznać dalsze losy bohaterów, czy ich przeszłość. Niektóre prequele pozwalają inaczej odebrać świat przedstawiony w książće.


Dziękuję Suomi raz jeszcze <3

Oto moje pytania:
1. Jaki jest Twój ulubiony napój?
2. Książka, którą kiedyś uwielbiałaś, a dziś jej już nie lubisz?
3. Ile masz książek w swojej biblioteczce?
4. Jaki jest Twój ulubiony film?
5. Ulubiony wiersz?
6. Jakich języków się uczysz?
7. Komu zadedykowałabyś swoją książkę?
8. Wierzysz w przyjaźń damsko-męską?
9.Co byś zrobiła, gdybyś spotkał/a swojego idola?
10. Ulubiona książka z dzieciństwa?
11. Co sądzisz o moim blogu?

Nominuję:
Julię Alaskę
KittyAillę
Aleksandrowe myśli
Zaksiążkowanego
Call me Pond

11 komentarzy:

  1. Ja tam lubię prequele, sequele itp. ^^
    Bleh, Bella....
    ooo, ciekawa podróż po Włoszech :3
    Dziękuję ci za nominację (i prawidłową odmianę nicku :D)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne odpowiedzi, ale jeszcze fajniejsze pytania zadałaś :D
    Ah, Włochy! Też bardzo chciałabym zwiedzić, ale z chłopakiem :)

    Zapraszam na recenzję "Wszystkie jasne miejsca"
    www.apteka-literacka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To jestesmy podobne na lekcjach chemii. Nic nie rozumiem jeszcze jak prawie emerytowany nauczyciel tłumaczy na pewno coś da się zrozumieć.^^
    Belli nie lubilam od zawsze czytałam serie dla Edwarda i jego siostry Alicji.
    Pozdrawiam,
    pozeram-ksiazki-jak-ciasteczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ci to wyszło:) ciekawe pytania zadałaś
    Pozdrawiam
    Czytaniemoimtlenem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również czasami mam ochotę wtopić się w tłum, ale częściej na geografii, kiedy babka zaczyna odpytywać z zadania domowego... to jest chyba gorsze od jakiegokolwiek uczucia, kiedy wiesz, że nie masz, a nauczycielka jak na złość gapi się prosto na Twój zeszyt...
    Świetne odpowiedzi :*
    Zapraszam do mnie na recenzję "Co, jeśli"!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej dziękuję za nominację :D(tak wiem, dość opóźniona reakcja przepraszam :c). Postaram się zrobić go jak naszybciej.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń