piątek, 29 czerwca 2018

7ReadUp - TBR

Hej, hej!
Swego czasu byłam ogromną fanką maratonów czytelniczych. Później jednak mój entuzjazm nieco opadł - nie dawałam rady czytać całej książki jednego dnia. I byłabym pewnie dalej sceptyczna, jednak po obejrzeniu filmiku u Wybrednej Marudy  postanowiłam spróbować swoich sił. To, czym przekonał mnie do siebie 7ReadUp to możliwość spełnienia jedną książką kilku kategorii, a także dwa warianty. Pomyślałam sobie - dlaczego nie, w końcu i tak mam prawie tydzień wolnego! I postanowiłam wziąć udział - na pewno w wersji dla zapracowanych, a także, przynajmniej częściowo, w wersji dla leniwych :P Maraton trwa od 2 do 8 lipca 2018 roku.


2 lipca
W pierwszym dniu maratonu planuję przynajmniej zacząć czytać "Hotel Varsovie. Bunt chimery "Sylwii Zientek. Tym samym spełnię kategorię Do dna! - dokończ wreszcie rozpoczętą X lat temu serię. Co prawda nie jest to aż tak dużo, jednak minął rok, odkąd przeczytałam pierwszy tom, a bardzo mi się on podobał!


3 lipca
W tym dniu planuję dokończyć powieść Sylwii. Ma ona ponad 600 stron, więc będę więcej jak zadowolona, jeśli uda mi się ją skończyć. Tym bardziej, że muszę wtedy przejść się po moje wyniki maturalne i  umówiłam się z koleżanką do kina.


 4 lipca
Tego dnia planuję przeczytać "Ten pierwszy rok" Toma Ellena i Lucy Ivison. Opowieść o studentach pierwszego roku sprawi, że zaliczę dwie kategorie - Koniec czasu! - sięgnij po tytuł, który ciągle odkładasz na późniejszy termin- powieść czeka na mnie od marca przynajmniej oraz Kim jesteś? - zapoznaj się z nowym dla Ciebie autorem.


5 lipca
Prawdopodobnie również tego dnia będę kończyć "Ten pierwszy rok".


 6 lipca
Tego dnia planuję sięgnąć po nowość od wydawnictwa Niezwykłego - "Bang" E. K. Blair. Uwielbiam ich książki! Dzięki poznaniu tego thrillera zaliczę kategorie - Bądź na czasie - sięgnij po książkę, która została wydana w ciągu ostatnich trzech miesięcy – a ta książka chyba nawet w tym miesiącu miała premierę, jestem z siebie dumna oraz Niech los zadecyduje! - przeczytaj coś, co swoimi rekomendacjami zaproponuje Ci LubimyCzytać lub Goodreads - LC nawet nie wie, jak dobrze się dogadujemy!


7 lipca
Również ten dzień planuję spędzić z "Bang".


8 lipca
Ostatni dzień maratonu jest najbardziej ambitny! Chcę sięgnąć po "Słowo i miecz" Amy Harmon.  I mam w planach przeczytać ją w jeden dzień, dzięki czemu spełnię dwie kategorie - Rzadki gatunek - przeczytaj książkę z gatunku, po który nie sięgasz zbyt często oraz Na raz! - spróbuj przeczytać całą książkę w ciągu jednego dnia.


Jeśli uda mi się zrealizować wszystkie plany, to:
  • wyzwanie w wersji łatwiejszej spełnię z nadwiązką - mój stosik liczy 12/7 cm.
  • z wyzwania w wersji trudniejszej wypełnię 7/10 wyzwań
  • przeczytam 1666 stron.


TRZYMAJCIE ZA MNIE KCIUKI, A JEŚLI TEŻ BIERZECIE UDZIAŁ W MARATONIE - PODZIELCIE SIĘ SWOIM TBR.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz