wtorek, 23 stycznia 2018

Polowanie w biblioteczce Book Tag

Hej, hej, Kochani!
Jak tam upływają Wam zimowe dni? U mnie są baaardzo intensywne, co skutkuje tym, że nie mam za bardzo kiedy czytać! Dlatego po raz kolejny przychodzę do Was z tagiem, do którego wykonania nominowała mnie Kitty Ailla <klasyk, klasyk>. Zapraszam Was na małą podróż po mojej biblioteczce!



Tag polega na odnajdywaniu w swojej biblioteczce książek, które są odpowiednie do każdej kategorii. Nie jest to jednak tak łatwe zadanie, jak mogło by się wydawać! Tym razem pójdę trochę na łatwiznę i zamiast pisać o książkach, będę je Wam po prostu pokazywać!

1) Znajdź książkę, w której tytule lub nazwisku autora jest literka Z


2) Znajdź klasykę 


3) Znajdź książkę z kluczem 

Niestety, w tej kategorii zmuszona jestem spasować :(
 4) Znajdź w twojej biblioteczce coś, co nie jest książką
 


Nie pytajcie, proszę...
5) Znajdź najstarszą książkę na półce 


6) Znajdź książkę z chłopakiem na okładce 


7) Znajdź książkę z dziewczyną na okładce 


8) Znajdź książkę ze zwierzęciem - pies


9) Znajdź książkę z męskim protagonistą 


10) Znajdź książkę zawierającą tylko słowa (także na okładce)


11) Znajdź książkę z ilustracjami 



12) Znajdź książkę ze złotym napisem 



13) Znajdź pamiętnik (prawdziwy lub fikcyjny) 


14) Znajdź książkę z czymś widzianym z bliska 


15) Znajdź książkę, która ma miejsce w najdawniejszym okresie 


16) Znajdź książkę w twardej oprawie bez obwoluty 

17) Znajdź turkusową książkę 
 
To nie tak, że teraz się dowiedziałam, jak wygląda turkusowy, skąd ten pomysł xd

18) Znajdź książkę z gwiazdami


19) Znajdź książkę, która nie jest YA





20) Znajdź najdłuższą książkę 



A są to "Bracia Karamazow", których lektura idzie mi jak krew z nosa...
 
21) Znajdź najkrótszą książkę 


22) Znajdź książkę z wielotorową narracją 


23) Znajdź błyszczącą książkę


Po prawdzie nie jest to moja książka, ale ci...
 

24) Znajdź książkę z kwiatami
\
Mam nadzieję, że taki ciut luźniejszy post przypadł Wam do gustu! A w czwartek mam w planach przyjśc do Was z recenzją <w końcu>.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz