środa, 6 grudnia 2017

Christmas Book Maraton - TBR

Hej, hej Kochani!
Dzisiaj przychodzę do Was z lekkim, luźnym, Mikołajowym postem. Chciałabym zaprosić Was do udziału w maratonie, który po raz trzeci już organizuje Suomi oraz Kitty Ailla oraz zaprezentować Wam mój stosik.To już trzecia edycja, w której biorę udział i trzecia, którą na 99% zawalę <to już taka tradycja>. Ale trzeba przynajmniej próbować, prawda? 

 
 
Nienawidzę świątecznych książek! Naprawdę! Są takie ckliwe i bleee...Postanowiłam więc pójść za radą Kitty i wziąć się za Agathę Christie. Pierwszy dzień Świąt najprawdopodobniej spędzę  samochodzie i u rodzinki, dlatego "Morderstwo w Boże Narodzenie" zdaje mi się być dobrym wyborem.







Zima to śnieg,  śnieg to białe, więc wybieram książkę z białą okładką. "Wszystko razem" Ann Brashares. Pisarka ta była moją ulubioną autorką, gdy byłam w podstawówce, więc mam nadzieję, że powrót do jej twórzczości sprawi mi przyjemność. Przemilczmy proszę fakt, że akcja tej książki rozgrywa się latem :)



Minusem nauki u mojej polonistki jest to, że nawet w wolne wypadałoby mi przeczytać coś bardziej ambitniejszego. Dlatego zdecydowałam się na prześmiewczy obraz rodziny mieszczańskiej, ukazany w "Moralności pani Dulskiej" Gabrieli Zapolskiej.


Świąteczne obżarstwo, hmmm, jak to interpretować. Może jako jakaś długą książkę? Jeśli tak, to 28 grudnia przeczytam "Jak powietrze"Agaty Czykierdy-Gabowskiej, które mam z book touru, ale  wątpię, że znajdę na nie wcześniej czas :(

Jak zabawa, to śmiech, a jak śmiech to komedia! I to jeszcze rosyjska, a co! W tym dniu będę zmagała się z kolejną book tourową pozycją - "Profesjonalnym zwierzołakiem" Andrieja Bielenina i Galiny Czernei (nie mam pojęcia jak odmienia się to nazwisko). Mam nadzieję, że będę śmiała i dokazywała :)








Nowy początek to także nowy etap w życiu, w którym na pewno znalazła się Kestrel, bohaterka "Pojedynku" po tym, jaką decyzję podjęła na ostatnich stronach tej fenomenalnej powieści. Z prawdziwą przyjemnością przeczytam więc "Zdradę"i poznam dalsze losy dziewczyny.







Trzymajcie za mnie kciuki! I jeśli też bierzecie udział, napiszcie, co będziecie czytali!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz