piątek, 6 stycznia 2017

THE NEW YEAR'S RESOLUTIONS BOOK TAG

Hej, hej, Kochani!
Obiecuję, to już ostatni noworoczny post w 2017 roku! Do tej pory głównie podsumowywałam to, co stało się w ubiegłym roku, a teraz mam w planach opowiedzieć Wam, co mam nadzieję, wydarzy się w 2017! W tym celu posłużę się Tagiem, który odnalazłam na Bookblogu.



1. Autor, z którym chciałabyś rozpocząć swoją przygodę w nowym roku.
Ale, ale, ale że tylko jeden! Bardzo cieżki wybór, bo jest ich naprawdę sporo, ale... Chyba chcialabym bliżej zapoznać się z twórczością Tess Gerristen. Na mojej półczece czeka już "Dawca" - polecacie czy raczej nie? Ostatnio coraz bardziej ciągnie mnie do kryminałów, a to, że pani Gerristen poleca najnowszą książkę Remigiusza Mroza jest dla mnie jeszcze większa zachętą!


2. Książka, którą chciałabyś przeczytać.
Ale, ale, ale że tylko jedna? Hahahahaha, hahaha, hahaha! A jest ich ze sto! Na pewno na takiej najwyższej pozycji znajduje się "Immunitet", ostatni tom przygód Joanny Chyłki i Zordona. Wiecie, Mróz uzależnia!


3. Klasyk, który chciałabyś przeczytać.
Ostatnio zachorowałam na tę książkę, tak bardzo zachwalała ją moja koleżanka z klasy. Mam nadzieję, że dzięki "Wielkim nadziejom" Charlesa Dickensa inaczej spojrzę na twórczość tego brytyjskiego klasyka. Dużo osób go zachwala, więc sądzę, że może to być początek pięknej literackiej przygody!


4. Książka, którą chciałabyś przeczytać po raz kolejny.
Tym razem chyba nie jestem w stanie ograniczyć się tylko do jednej. Na pewno chcę wrócić do historii Milesa i Tate, ponieważ "Ugly love" złamało mi serce i wywołało prawdziwą burzę uczuć. Mam nadzieję, że uda mi się odświeżyć także "Quo Vadis" Henryka Sienkiewicza, które kilka lat temu podbiło moje serce oraz historię żołnierzy NSZ przedstawioną w powieści "Legion".



 
5. Książka, którą masz od wieków i chcesz ją przeczytać w nowym roku.
Do tej kategorii z całą pewnością mogę zaliczyć "Pożegnanie z Afryką", które zakupiłam sobie bodaj 2 lata temu i które wciąż czeka i czeka, i czeka, i nie może się doczekać! Ale w tym roku z całą pewnością przeniosę się na Czarny Ląd!


6.Wielka książka, którą chciałabyś przeczytać.
Najgrubsza książka w mojej kolekcji... "Gambit hetmański", który opowiada o absolwencie mojego LO, królu Janie Sobieskim (musiałam się pochwalić) i jego żonie Marysieńce. Mam nadzieję, że będzie to kawał dobrej, historycznej literatury. Tę cegłę biorę na ferie, bo nie wyobrażam sobie czytać jej w MPK!


7. Autor, którego chcesz przeczytać więcej książek w nowym roku.
Myślę, że żaden czytelnik mojego bloga nie spodziewa się tu innej odpowiedzi - Mróz, Mróz, Mróz! W domu mam cztery jego nieprzeczytane pozycje, ale w przyszłym tygodniu wychodzi "Wotum nieufności", w lutym ma być dodruk "Turkusowych szali"... Zresztą, znając tempo pracy mojego ukochanego pisarza, jestem pewna, że lektur mi w tym roku nie zabrkanie!


8. Książka, którą dostałaś na święta i chciałabyś przeczytać.
Taaaa... To będzie naprawdę Mroźny tag! Oczywiście, jest to "Behawiorysta" wiadomego autora, którego dostałam od kolegi na klasowe Mikołajki.


9.Seria, którą chciałabyś przeczytać (zacząć i skończyć).
Ostatnimi czasy kusi mnie seria autorstwa Jacka Komudy - "Samozwaniec", opowiadająca o polskich żołnierzach, którzy w 1610 roku zdobyli Moskwę. Na mojej półeczce czeka już pierwszy tom, więc myślę, że wkrótce poznam całą serię!


10. Seria, którą już zaczęłaś i chciałabyś skończyć w nadchodzącym roku.
Ostatecznie i definitywnie! Przecież czytam ją już od 2015 roku, uwielbiam, ale jakoś mi z nią nie po drodze... Mowa oczywiście  o "Akademii wampirów" - młodzieżówce dużo lepszej niż większość! Muszę w końcu kolejny raz spotkać się z Adrianem, Rose i Dimką.


A jakie są Wasze książkowe plany na 2017 rok?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz