sobota, 17 grudnia 2016

Ubieramy choinkę Book Tag

Hej, hej, Kochani!
Coraz bliżej Święta, coraz bliżej Święta! To już za tydzień! A ja wciąż nie mam prezentów (no brawo, brawo, Oluś)... Macie już ubraną choinkę? Ja dziś postanowiła razem z Wami ustroić drzewko blogowe, a pomoże mi w tym TAG, który odnalazlam na blogu: Książkowe zamieszanie.

O co w nim chodzi?
  1. Wybieramy 8 książek, które posłużą nam jako źródło dekoracji choinkowych oraz postaci.
  2. Grupujemy je według kategorii: 1 osoba do pomocy przy ozdabianiu, 3 ozdoby na choinkę, 1 ozdoba na czubek choinki, 3 prezenty pod choinkę
  3. Otwieramy poszczególne książki na pierwszej lepszej stronie i szukamy pierwszej nazwy rzeczy bądź imienia bohatera. Tym oto sposobem zyskujemy obiekt do powyższych kategorii.

A więc, do dzieła! Zaczynamy! 

Ja do zrobienia tego tagu wybrałam takie książki:
1) Remigiusz. Mróz – „Zaginięcie"
2) Remigiusz. Mróz – „Parabellum. Horyzont zdarzeń”
3) Lauren. Oliver – „Pandemonium”
4) Colleen. Hoover – „Ugly Love”
5) Carina Bartsch - "Lato koloru wiśni"
6) Markus. Zusak – „Złodziejka książek”
7) Suzanne. Collins – „Igrzyska śmierci”
8) Suzanne. Young – „Plaga samobójców”


 Osoba do pomocy przy ozdabianiu.
Mój pomocnik będzie pochodził z książki "Parabellum. Horyzont zdarzeń" a będzie to... Holzer - zwyrodnialec, oszust i morderca, przez którego nasi bohaterowie wpadli w prawdziwe tarapty. Ech, myślicie, że za pomocą choinki można dokonać morderstwa?



 3 ozdoby na choinkę.

Pierwsza ozdoba będzie pochodziła z książki "Złodziejka książek" i będzie to akordeon. Wiecie, w Krakowie,na Rynku  podczas bożonarodzeniowych targów można różne cuda znaleźć, więc powiedzmy, że szczególnie mnie to nie dziwi. Kolejna będzie pochodziła z książki Suzanne Young - "Plaga samobócjów" i będzie to butelka... Oczywiście, z soczkiem! Nie pomyślcie sobie za dużo! Następna ozdoba będzie pochodziła z książki  "Zaginięcie" <czyżby prawnicze akta?>. Będą to... papierosy. Acha, nie no, super. Świetna choinka.

1 ozdoba na czubek choinki.
Ozdobę na czubek choinki będę szukać w "Ugly love"... Wiecie, po tych papierosach niby nic mnie nie dziwi, ale biorąc pod uwagę, że to erotyk, to jednak mam lekkie obawy. Na czubku choinki znajdzie się... guzik. To chyba będę musiała jakiś gigantyczny znaleźć :)


3 prezenty pod choinkę.

Teraz to już nie ma co losować. Pierwszego prezentu poszukuję w "Pandemonium". A więc, udało mi się znaleźć wiadro... Moja mama by się cieszyła i żartowała, że w końcu może to zmotywuje mnie do sprzątania. Kolejny prezent obecnie znajduje się w książce "Lato koloru wiśni", ale już go stamtąd wydostaję... Będą to... książki! No, nareszcie coś sensownego! Jednak wiadro nie spełni już swojej roli, jak mam książki! Trzecim prezentem, pochodzącym z "Igrzysk śmierci" jest lustro. Uff, przynajmniej prezenty mi się udały!


A oto, jak prezentuje się moja świąteczna choinka: <wybaczcie, moje umiejętności graficzne są na minusie>


A ja do udekorowania drzewka zapraszam Kitty Aillę i Suomi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz