poniedziałek, 19 grudnia 2016

Festive Christmas Book Tag

Hej, hej, Kochani!
Coraz bliżej Święta! Ja dziś zaczęłam gotowanie tych mnóstwa wigilijnych potraw, a na YouTubie mam zapętloną moją ukochaną świąteczną piosenkę - "All I want for Christmas is you". A jaki jest Wasz świąteczny hit?

Dziś mam wielką przyjemność zaprosić Was na Tag, do którego nominowała mnie Agusia_.


1) Fikcyjna rodzina, z którą chciałabyś spędzić Święta.
Od zawsze chciałam zasiąść przy wigilijnym stole z Borejkami, ale tymi dawnymi, bo to, co dzieje się teraz z "Jeżycjadą" jest tak okropne, że aż szkoda o tym wspominać. Natomiast dawni, jeszcze nie Ci nadęci Borejkowie byli tak cudownie ciepli i rodzinni, zawsze chciałam ich poznać!


2) Książkowa rzecz, którą chciałabyś dostać pod choinkę
Po prostu, najzwyczajniej - książka.

3) Fikcyjny bohater, który byłby idealnym elfem?
Klaudia, ja wiem, że mnie zabijesz za to porównanie, ale czy Kordian Oryński nie byłby idealny! Już go widzę w takich kolorowych rajstopkach, jak niesie prezent Chyłce...

4) Dobierz książkę do świątecznej piosenki
Dobiorę to do mojej ukochanej piosenki - "All I want for Christmas is you". Kojarzy mi się ona nierozerwalnie  z "Love, Rosie", bo jest właśnie o takiej niespełnionej miłości. Kto przeczytał książkę, wie, o czym mówię!



5) Fikcyjny bohater, który Cię rozczarował i powinien znaleźć się na liście niegrzecznych
Dima z "Akademii wampirów"! Zdecydowanie! To znaczy ja wiem, że to nie do końca jego wina, że jest taki, jaki jest, ale gdy czytałam "Przysięgę krwi" tak strasznie łamało mi się serce nad biedną Rose i biednym Adrianem... Dima, zniknij!

6) Bohater, który według Ciebie zasługuje na więcej miłości i uznania i powinien znaleźć się na liście grzecznych
Wiktor Forst z książek Remigiusza Mroza. Wszyscy widzieli w nim psychopatę, albo przynajmniej lekko niezrównoważoną osobę, a on przecież nie jest zły. Życie dało mu nieźle w kość, więc zasługuje w końcu na coś dobrego!

7) Czerwony, złoty i zielony książka, która przywodzi na myśl święta
Co prawda nie czytałam jej i raczej nie mam tego w planach, ale niezwykle klimatyczna i świąteczna jest okładka książki pani Natalii Sońskiej - "Obudź się, Kopciuszku":


8) Książka lub seria, którą tak uwielbiasz, że chciałabyś, aby wszyscy znaleźli ją pod choinką i mogli ją przeczytać i pokochać
Moja pierwsza myśl to oczywiście - REMIGIUSZ! Ale, jak wybrać tylko jedną jego książkę tudzież serię? Toż to niemożliwe. Dlatego poprosiłam świętego Mikołaja, by przyniósł Wam "Przeminęło z wiatrem" i pozwolił poznać Scarlett, Rhetta, Ashleya, Melanię...

I to koniec! Życzę Wam, Kochani, żeby ten tydzień był dla Was wspaniały i żeby w natłoku świątecznych przygotowań nie umknął Wam Najważniejszy Gość!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz