wtorek, 1 listopada 2016

Podsumowanie października plus bookhaul

Hej, hej, Kochani!
Zazwyczaj na początku podsumowania piszę, że ten miesiąc minął mi niezwykle szybko, ale... Tym razem wcale tak nie było! Październik wlekł się jak samochody w długi weekend na Zakopiance... Aż ciężko mi uwierzyć, że tyle rzeczy zdarzyło się w tym miesiącu! Począwszy od lodowatej wycieczki szkolnej do Karpacza, poprzez masę nauki i sprawdzianów, aż do zwieńczenia, czyli cudownych Targów Książki, którym poświęcę zresztą osobny post. 


 A mimo tego zamieszania, okazało się, że paźdzernik był świetny czytelniczo i udało mi się przeczytać aż 11 pozycji! Oto i one:


1) Remigiusz Mróz - "Parabellum. Głębia osobliwości"
Wydawnictwo: Czwarta strona
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 581
Ile zajęła mi lektura?: 3 dni
Ocena: 7/10 (bardzo dobra)




2) Amy Harmon - "Pieśń Dawida"
Tłumaczenie: Marcin Machnik
Wydawnictwo: Edito
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 306
Ile zajęła mi lektura?: 3 dni
Ocena: 8/10 (rewelacyjna)



3) A.J. Beets - "Zac & Mia"
Tłumaczenie: Dariusz Rossowski
Wydawnictwo: Feeria Young
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 331
Ile zajęła mi lektura?: 5 dni
Ocena: 7/10 (bardzo dobra)




4) Katarzyna Berenika Miszczuk - "Ja, Diablica"
Wydawnictwo: W.A.B.
Rok wydania: 2010
Liczba stron: 415
Ile zajęła mi lektura?: 4 dni
Ocena: 8/10 (rewelacyjna)




5) Maria V. Snyder - "Siła trucizny"
Tłumaczenie: Małgorzata Hesko-Kłodzińska
Wydawnictwo: Mira
Rok wydania: 2012
Liczba stron: 379
Ile zajęła mi lektura?: 4 dni
Ocena: 8/10 (rewelacyjna)



6) Albert Camus - "Dżuma"
Tłumaczenie: Joanna Guze
Wydawnictwo: Państwowy Instytut Wydawniczy
Rok wydania: 2004
Liczba stron: 200
Ile zajęła mi lektura:  4 dni
Ocena: 9/10 (wybitna)




7) Blake Crouch - "Wayward Pines. Szum"
Tłumaczenie: Paweł Lipszyc
Wydawnictwo: Otwarte
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 340
Ile zajęła mi lektura?: 5 dni
Ocena: 3/10 (słaba)



8) Haruki Murakami - "Sputnik Sweetheart"
Tłumaczenie: Aldona Możdżyńska
Wydawnictwo: Muza
Rok wydania: 2006
Liczba stron: 262
Ile zajęła mi lektura?: 2 dni
Ocena: 6/10 (dobra)




9) Remigiusz Mróz - "Zaginięcie"
Wydawnictwo: Czwarta strona
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 509
Ile zajęła mi lektura?: 4 dni
Ocena: 8/10 (rewelacyjna)




10) Lauren Oliver - "Pandemonium"
Tłumaczenie: Monika Bukowska
Wydawnictwo: Moondrive (Otwarte)
Rok wydania: 2014
Liczba stron: 372
Ile zajęła mi lektura?: 2 dni
Ocena: 7/10 (bardzo dobra)




11) Katarzyna Kołczewska - "Wbrew sobie"
Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Rok wydania: 2015
Liczba stron: 756
Ile zajęła mi lektura?: 3 dni
Ocena: 7/10





Łącznie w październiku udało mi się przeczytać 4451 stron, czyli średnio około 144 strony dziennie. Wow, przy takim obłożeniu nauką jestem z siebie naprawdę dumna, bo oceny jakoś szczególnie nie ucierpiały!
Najlepszą książką miesiąca były: "Dżuma" Alberta Camusa i "Ja, diablica" Katarzyny Bereniki Miszczuk

Natomiast wciąż nie wyrabiam się z pisaniem recenzji, ale staram się, staram, na pewno zrecenzuję jeszcze 2 z października!

Czas na podsumowanie wyzwań!

  • Wyczytuję domowe zapasy - 5 (łącznie 47)
  • Czytam young adult - 4 (łącznie 30)
  • Czytam nie tylko Amerykanów - 7 (łącznie 57)
  • ABC Czytania - 1 w wariancie I (wyzwanie ukończone)
  • Czytamy książki obyczajowe - 3 (łącznie 47)
  • Z listy 105 książek - 4 


A teraz najpiękniejsza część! Book haul! Pamiętacie, jak w zeszłym miesiącu pisałam Wam, że sobie odbiję w październiku... No, to sobie odbiłam!  A teraz nie mam już gdzie ich trzymać :( Oto moje zdobycze, głównie z Targów Książki, o których planuję napisać osobny post już wkrótce.


Jak zwykle, kilik w tytuł przeniesie Was w odpowiednie miejsce na Lubimy Czytać:

2) Maria Nurowska - "Imię Twoje..." - wymiana książkowa
13) Zina Rohan - "Córka oficera" - wymiana książkowa

Jak więc widzicie, naprawdę, poszalałam! 
Życzę Wam, moi drodzy, zaczytanego listopada! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz