piątek, 5 sierpnia 2016

KONKURS URODZINOWY

Hej, hej, Kochani!
Dokładnie 26 lipca 2016 stuknął mi rok, odkąd prowadzę bloga... Nie mogę uwierzyć w to, ze ja, z moim słomianym zapałem, tak dużo serca, pracy i energii poświęciłam tego miejscu... Oczywiście, nie żałuję tego, a decyzję o założeniu bloga uważam za jedną z najlepszych z możliwych. Dzięki temu poznałam tak wielu niesamowitych ludzi (Daria, Ania, o Was myślę szczególnie, ale nie tylko, także o Marii, Justynie i wielu, wielu innych). Jesteście cudowni! Naprawdę, dziwię się, że chcecie jeszcze wchodzić na mój marny blog.



Ponieważ nie jest to dzień urodzin, postanowiłam nie przedłużać podziękowań, urodziny lepsze zrobię drugie, bo teraz cała moja kreatywność poszła w ŚDM -więc jednym słowem - DZIĘKUJĘ WAM WSZYSTKIM! Przygotowałam dla Was konkurs, związany po części z książką, którą wczoraj recenzowałam. Otóż, będziecie mogli wygrać własny egzemplarz "Oblubienic wojny"! A także, jeśli będziecie chcieli, dowolną książkę z oferty księgarni internetowej Znak!  Zwyciężców będzie dwóch - jednego, który otrzyma wybraną przez siebie pozycję, wyłonię ja, na podstawie najlepszej odpowiedzi konkursowej, a drugi, do którego powędrują "Oblubienice wojny" zostanie wylosowany przez stronę internetową losowe.pl. Proszę Was tylko, zaznaczcie, jeśli nie interesuje Was któraś forma wygranej! Udostępnienie baneru nie jest obowiązkowe, ale będzie mi miło, jeśli to zrobicie - będzie się to wiązało z zyskaniem dodatkowego losu w walce o książkę Helen Bryan.



A oto regulamin konkursu

1. Organizatorką konkursu i fundatorką nagród jest autorka bloga Nieuleczalny Książkoholizm – Ola K.
2. Pierwszą nagrodą jest nieużywany egzemplarz książki „Oblubienice wojny” pochodzący z własnych zasobów organizatorki. Drugą nagrodą jest wybrana przez zwycięzcę książka z asortymentu księgarni internetowej Znak.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy być publicznym obserwatorem bloga Nieuleczalny Książkoholizm.
4. Warunkiem udziału w konkursie jest odpowiedź na pytanie konkursowe.
5. Udostępnienie bajeru konkursowego jest honorowane przyznaniem dodatkowego losu.
6. Konkurs trwa w okresie 4 sierpnia 2016 – 4 września 2016 roku.
7. Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić się w komentarzu, korzystając z następującego formularza zgłoszeniowego:
Obserwuję jako:
Chcę wygrać „Oblubienice wojny”: tak/nie
Chcę wygrać książkę ze Znaku: tak/nie
Udostępniłam baner: tak(link)/ nie
Odpowiedź konkursowa:
8. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych /Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.
9. Organizatorka zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu, jeżeli nie zgłosi się min. 10 osób.
10. Organizatorka zastrzega sobie prawo do zmian w regulaminie konkursu.
11. W konkursie mogą brać udział jedynie osoby posiadające adres korespondencyjny na terenie Polski.
12.Konkurs ma dwóch zwycięzców. Pierwszy, który otrzymuje nagrodę z asortymentu jest wybierany przez organizatorkę konkursu. Drugi, który otrzymuje „Oblubienice wojny” jest wyłoniony drogą losowania.
13. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi do tygodnia od daty zakończenia konkursu. W przypadku nie zgłoszenia się zwycięzcy w ciągu 5 dni od ogłoszenia wyników, organizatorka wybiera nowego zwycięzcę.
14. Wszystkie sprawy nie ujęte w regulaminie rozstrzyga organizatorka
To teraz czas chyba na najważniejsze - pytanie konkursowe! Będzie ono wiązało się z książką Helen Bryan, którą możecie wygrać!

CZYM, TWOIM ZDANIEM, JEST PRZYJAŹŃ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz