niedziela, 12 czerwca 2016

Niedzielna porcja dobroci #8

Hej, hej, Kochani!
Ostatnio dość dawno nie pojawiły się żadne niedzielne dobroci - moje niedziele zdominowała nauka. Na szczęście, wakacje za pasem, więc i już w szkole lżej. Jedyne zaległości, jakie mam to te z recenzowaniem, więc w najbliższym czasie powinnam Was zalać recenzjami. 




Oto dzisiejsza porcja dobrych słów, które może dodadzą Was motywacji w nadchodzącym tygodniu:

 1)   „Jeśli chcesz żyć dla siebie, trzeba, abyś żył dla innych” Seneka

2) „Życie może być czasem bardzo trudne, ale zawsze warto przebrnąć przez ból. Lepiej jest odczuwać wszystkie emocje, niż nie czuć niczego.” Demi Lovato

3) „Przyjaźń rodzi się w momencie, gdy jedna osoba mówi do drugiej: "Co? Ty też? Myślałem, że tylko ja". Clive Staples Lewis

4) "Nie urodziliśmy się źli: każdy ma coś dobrego w sobie." bł. Matka Teresa z Kalkuty

5) „Naprawdę odważnym jest się tylko wtedy, gdy się wie jeszcze przed walką, że się dostanie cięgi, ale mimo to przystępuje się do tej walki tak czy inaczej i doprowadza się ją do końca bez względu na przeszkody. Zwycięża się wtedy rzadko, ale przecież czasami się zwycięża.”Harper Lee

6) „Im cięższy jest Twój dzień, tym bardziej ceń ludzi, którzy dźwigają go razem z Tobą. Zwracaj też uwagę na to, którzy ludzie powiększają ciężar. Wyciągaj wnioski” Charlotte Nieszyn Jasińska

7) „Najlepiej miłość próbuje się w wierności, ale doskonali się dopiero przez przebaczenie” Werner Bergengruen

Niestety, dziś będą to tylko 3 cytaty, ale mam nadzieję, że Wam się spodobają.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz