piątek, 20 listopada 2015

MARRY, KISS, CLIFF BOOK TAG

Dzień dobry, kochani!
Jak minął wam ten tydzień? Dla mnie był on bardzo zabiegany, byłam dwa razy w teatrze, a jeszcze sprawdziany z dwóch znienawidzonych przedmiotów... Dobrze, że już weekendzik!
Dzisiaj przygotowałam dla Was Marry Kiss Cliff Book Tag, do którego nominował mnie Zaksiążkowany - mam nadzieję, że spodoba się Wam to, jak go wykonam!



Na czym polega ten tag? Wypisujemy na karteczkach dowolną, podzielną przez 3 liczbę bohaterów literackich (w przypadku mężczyzn będą to bohaterki literackie), losujemy trzy karteczki i spośród tych kandydatów wybieramy kogoś, kogo pocałujemy, poślubimy i zrzucimy z klifu!
Ja do zabawy wybrałam 18 bohaterów, oto oni:
1. Jay Gatsby z "Wielkiego Gatsby'ego"
2. Peeta Mellark z "Igrzysk śmierci"
3. Gale Hawthorne z "Igrzysk śmierci"
4. Rhett Butler z "Przeminęło z wiatrem"
5. Cztery z "Niezgodnej"
6. Scott Murdoch z "Pielgrzyma"
7. Will Herondale z "Mechanicznego anioła"
8. Leonard Peacock z "Wybacz mi, Leonardzie"
9. Aleksander Biełow z "Jeźdźca miedzianego"
10. Dymitr Bielikow z "Akademii wampirów"
11. Landon Carter z  "Jesiennej miłości"
12. Ashley Wilkes z "Przeminęło z wiatrem"
13.Mikołaj Starski z "Alibi na szczęście"
14. Maxon z "Rywalek"
15. Bronek Zaniewski z "Parabellum"
16. Park z "Eleonory i Parka"
17. Alex Stewart z "Love, Rosie"
18. Christian Grey z "Pięćdziesięciu twarzy Greya"

Czas, start! Zaczynamy zabawę!
I RUNDA
Cztery - cliff
Scott Murdoch - kiss
Park - marry

W jednym zestawieniu dwóch mężów, no co to ma być! Jako swojego męża wybieram Parka - wiem, że zapewniłby mi bezpieczeństwo, spokój i bezwarunkową miłość. Całuję Scotta Murdocha, który jest taki niesamowicie męski i wspaniały, ale nie chciałabym dzielić życia z tajnym agentem. Cztery nie podpadł mi za bardzo, no, ale co to jest zrzucenie z klifu dla takiego Nieustraszonego jak on.

II RUNDA
Bronek Zaniewski - kiss
Gale Hawthorne - marry
Aleksander Biełow - cliff

Wypisując Gale'a byłam stuprocentowo pewna, że będzie on moim mężem! Uwielbiam go za wszystko i wiem, że mogłabym być przy nim słabą kobietką. Co do Bronka Zaniewskiego - za mundurem panny sznurem :) buziak dla obrońcy ojczyzny zawsze i wszędzie! Szura zdenerwował mnie lawirowaniem między Tanią a Daszą i ranieniem ich obu, dlatego bez większych wyrzutów zrzucam go z klifu.

III RUNDA
Mikołaj Starski - marry
Maxon - kiss
Peeta Mellark - cliff

Miałam wielki problem z wyborem między Mikołajem a Maxonem - obu kocham z całego serduszka. Zdecydowałam się jednak zostać panią Starską, gdyż to, jak Mikołaj walczył o Hankę wyciska łzy i przywraca wiarę w księcia z bajki. Prawdziwy książę Maxon to ten, którego z chęcią bym pocałowała :) Natomiast jako prawidzwy przedstawiciel team Gale gardzę Peetą i z chęcią zrzucam go z klifu.

IV RUNDA
Dymitr Bielikow - kiss
Leonard Peacock - cliff
Landon Carter - marry

Właśnie czytam "Jesienną milość" i jestem absolutnie zauroczona osobą Landona, dlatego oddaję mu swoją rękę. Dimka też jest idealnym kanydatem, ale czy wiązanie się z kimś, kto może w każdej chwili zginąć jest dobrym pomysłem? No nie wiem, nie wiem :) Dimka, pocałuję cię! Natomiast Leonarda polubiłam, ale nie wzbudził u mnie romantycznych porywów serca, więc zrzucam go z klifu.

V RUNDA
Christian Grey - cliff
Alex Stewart - kiss
Rhett Butler - marry

Po raz kolejny miałam trudną decyzję co do wyboru męża - bo i Alex, i Rhett są miłościami mojego życia. Zdecydowałam się jednak zostać panią Rhettową Butler, bo... Bo nie wiem czemu, ale kocham Rhetta z całego serduszka. Alexa z bólem serca tylko pocałuję i oddam Rosie. Natomiast Christian Grey został wpisany na tę listę, bym miała kogo bez wyrzutów sumienia zrzucić z klifu, co niniejszym czynię.

VI RUNDA 
Jay Gatsby - marry
Will Herondale - cliff
Ashley Wilkes - kiss

Nie wierzę w to, co robię! Najchętniej zrzuciłabym z klifu i Ashleya, i Willa, ale muszę się zdecydować. Postanowiłam więc dać buziaka żołnierzowi Wilkesowi (bo wiecie, mundury), a Willa, jako jednego z najbardziej irytujących bohaterów (fala hejtu za 3,2,1..) zrzucam z klifu - pa, pa!

Mam nadzieję, że moje wykonanie tego Tagu się Wam spodobało - dziękuję Zaksiążkowanemu za nominację, a sama nominuję



9 komentarzy:

  1. Rhett, a Alex to trudny wybór, ale chyba też wybrałabym Rhetta :D
    O nie! Nie musisz zrzucać Willa, ja go tam chętnie przygarnę :D Strasznie lubię ten tag, pomarzyć zawsze można:D Pozdrawiam!
    Ich perspektywy

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, znam tylko 4 bohaterów! XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja 1:) ale częsć z tych pozycji mam zamiar przeczytać,wiec zaległości nadrobie:)
      Pozdrawiam czytaniemoimtlenem.blogspot.com

      Usuń
    2. Których znacie, dziewczyny?

      Usuń
  3. Nieee, mój Cztery :(((((
    A tak się złożyło, że więcej bohaterów nie znam osobiście, tylko z opowieści :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie czytałaś Igrzysk? Mam nadzieję, ze nadrobisz, bo są świetne!

      Usuń
  4. Muszę przyznać, że wiele Twoich wyborów mnie zdziwiło. Ja tam bym za Cztery wyszła a nie się go pozbyła, to samo zresztą tyczy sie mojego kochanego Peety!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa :)
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem team Gale :) <3
      Cztery nie jest jakąś znienawidzona postacią, lubię go, ale nie wytrzymał konkurencji z Pielgrzymem i Parkiem.

      Usuń